onsdag, oktober 20, 2010

Smite och Messerschmitt KR200

Bilderna blir större om du klickar på dem
Den översta bilden visar Vehiconomics Smite, ett trehjuligt minifordon som har formerna identiska med Messerschmitt KR200 från 1955 som visas på de andra två bilderna.
Från Energimyndigheten som finansierar projektet har det inte hörts ett pip sedan de slantade av en förmögenhet i juli 2009.

Teknikens Värld som gick på det hela i mars 2009, verkar inte vara på bettet efter sin lyriska artikel.

Ny Teknik verkar inte heller vara intresserade efter mars 2009.

Jag önskar nästan att jag kunde känna en positiv förväntan inför marknadsintroduktionen, men jag måste tyvärr meddela att jag inte tror på projektet .

Läs de två tidigare inläggen i bloggen om Smite. Där finns kommentarer från projektets VD:
9/3-2009
19/3-2009
Jag kommer att följa projektet...

Inga kommentarer: