lördag, juli 05, 2008

Sådant som kan firas - Anna 5 - Gokart i Enköping - Vindkraft

Klicka på bilderna så blir de tydligareTisteln ger jag till alla kriminella polischefer, sektledare och islamister
Fyrverkeriet är till alla och allt som ska firas
Potatisblomman får alla som arbetar för en renare miljö
Jordgubbstårtan är till Anna som fyller fem i dag
Enköpings förstaVindkraftverk är verkligen något att fira

Sist firar jag att Enköping äntligen har fått en gocartanläggning

I går på Amerikas Förenta Staters nationaldag, fanns det många andra firaranledningar. De viktigaste är kopplade till bilderna.

Anna fyller fem i dag men vi firade henne i går med tårtor, grillkorv och presenter.

Enköpings första vindkraftverk ger maximalt 11 kW och är levererat av Hannevind.

Stadens nya gocartanläggning är igång på Motorstadion. Jag var där i går och det såg väldigt bra ut.

Jag hoppas att snart få anledning till firande av att Sveriges alla islamkramare upptäcker att de gett sitt stöd till en ideologi som inte tillåter:

Mänskliga rättigheter
Demokrati
Jämlikhet
Jämställdhet
Religionsfrihet
Yttrandefrihet
Åsiktsfrihet
Könsneutral samlevnad
Religionsneutral utbildning

Jag hoppas att alla ohederliga polischefer avslöjas offentligt och får löpa gatlopp i alla tidningar.

Jag hoppas att alla religiösa sekter avvecklas och att sektledarna döms till mycket långa fängelsestraff.

Inga kommentarer: